1.1 Reclamaties over leveranties dienen binnen 10 werkdagen na levering bij Nedelko te worden ingediend om ons in staat te stellen de klacht te verhelpen en de oorzaak en gegrondheid van de klacht te onderzoeken.
1.2 Retourzendingen zijn slechts toegestaan indien Nedelko daartoe uitdrukkelijk schriftelijk toestemming heeft verleend, terwijl de kosten van bedoelde retourzendingen voor rekening van afnemer komen, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen.
1.3 Indien Nedelko een artikel heeft geleverd anders dan vermeld op de oorspronkelijke bestelling van de klant, dan mag dit geretourneerd worden. Dit geldt tevens voor producten welke gebreken vertonen. Nedelko zal hiervoor geen extra kosten berekenen. Wel dient het juiste artikel nageleverd te worden.
1.4 Een klant heeft teveel of een verkeerd voorraadartikel van Nedelko besteld. Deze goederen mogen retour. De kosten die hiervoor in rekening worden gebracht zijn 20% van de netto goederenwaarde met een minimum van € 25,‐ en een maximum van € 250,‐. Goederen dienen op kosten van de klant retour gestuurd te worden.
1.5 De klant wil een artikel retourneren welke speciaal voor hem is geproduceerd of bij de fabrikant besteld en welke voor Nedelko verder niet verkoopbaar is. Deze mogen niet retour.
1.6 Retourgoederen dienen ongebruikt te zijn, in hun originele en onbeschadigde verpakking.
1.7 De klant dient de goederen te allen tijde te retourneren voorzien van het retournummer wat door Nedelko is opgegeven. Zonder nummer worden retournames niet behandeld.